23 Haziran 2008 Pazartesi

Niyet Simitleri Yaptım ve Geldim



Çok uzun zaman oldu gerçekten, sıkıldım bu blogla ilgilenememekten ve döndüm sonunda :))

Tekrar tekrar merhaba...

Yeni evimize yerleştik, birçoğunuzun dediği gibi Allah'tan şehirlerarası bir taşınma operasyonu değildi bu, ne yapardık yoksa o zaman, şurada iki gıdım yerde bu hallere düştüysek... Halbuki çok ama çok önceden hazırlanmıştık taşınmaya, tam iki ay önceden toplamıştık tüm evi, kutulanmamış tek bir kaşık bile bırakmamıştık ortalarda, en çok anlaştığımız taşıma şirketi sevindi tabiki buna :)) Gene de yaşanan curcunadan kurtaramadık işte kendimizi, dağınıklığa adapte edemedik bedenimizi, istediğimiz kadar çabuk toparlayamadık evimizi :)) Ama artık bunların hepsi geride kaldı, eve taşınıldı...

Şimdi misafirlerimize açıyoruz kapılarımızı...

Şimdiden hepiniz hoşgeldiniz...
Hoşgelenlere bir hoşluk da benden olsun diye niyetli kandil simitleri hazırladım, bakalım ne kadar beğenilecekler :))
Hazır alınan kandil simitlerine küçük küçük niyetler eklendi kurdeleler ile, neler mi yazıyor niyetlerde? E peki birkaçını paylaşalım bari sizlerle;
.
"İyi ki gelmişsin, galiba biraz da kilo vermişsin, bütün herkesin gözü sende bunu böyle bilesin."
"Aman cicim ne zamandır görüşemedik, başbaşa kalıpta şu yanında oturan cadıyı çekiştiremedik. Tüh gördün mü bak kendimizi ele verdik."
"Allah'tan almışız bu evi, göremeyecektik yoksa senin gibi şekerini :) Öğrendin artık evin yerini, bekleriz sık sık bizi ziyaret etmeni."
"Canım, en kısmetsiz senmişsin, kızlar gittikten sonra benimle kalıp evi temizleyeceksin. Ne diyelim , ikimize de kolay gelsin."
"Bir deli kız üşenmemiş yazmış bu falları, saklamış simitler içine, okusun diye arkadaşları, bu simide de bolca şans bırakmış, kime düşerse oymuş bu yılın şahı."
...
Böyle devam eder işte benim zırvalamalar...
Umarım sizler de yiyenlerde beğenirler, yorumlarınızı bekliyorum, sevgilerle...

11 yorum:

İLKAY dedi ki...

Süpersin....
Hayırlı olsun hayırlara vesile olsun bu ev size. Umarım rahat edersiniz ve büyüyüp kocaman bir aile olursunuz.
Bayıldım bu niyetli simit olayına. Ama niyetlerden verdiğin örnekleri okumadım neden dersen, senden ricam o simitlerden birtane benim için seçmen ve niyeti bana yazmanı istiyorum. Buraya yorum sayfasına yazarsan sevinirim gelip okurum burdan.:))))Sanal niyet süperrr... Eline sağlık. Bekliyorum...

Bak ben dedi ki...

:))) Sen olayı daha da güzelleştirdin valla...
Hemen seçtim senin simidi;
"3 vakte kadar kısmet göründü falında,ya damat, ya bebek ya da yeni bir araba... Artık orası sana kalmış şekerim, gerisini kendin yorumla."
Nasıl? Beğendin mi? Bak bu da kızına çıktı (Onu da atlamayalım annesi) " İyi ki gelmişsin galiba biraz da kilo vermişsin, bütün herkesin gözü sende bunu böyle bilesin."
Her ikisini de şansa çektim, kısmetinize bunlar düştü:))
Ayrıca güzel dileklerin için çok ama çok teşekkür ederim...

zarpandit dedi ki...

simitler gercekten cok tatlı olmuş suziiii :)
yeni evin yeni arkadasların simdiden hayırlı olsun rabbim nice kapılar açsın inşallah :)

Adsız dedi ki...

Suzinaz, enfes fikir. hele niyetlere bayıldım.

Pek şekersiniz :))

sıcacık sevgiler.

güle güle oturun evinizde.
www.misssgibi.com

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Suzinaz'cığım,

Hayırlı olsun yeni eviniz.Taşınmalar ister uzak,ister yakın olsun hep problem olur zaten...Bende 7 sene evvel oturduğum bloktan yan bloğa taşındım ama birde bana sor.İşten çıkıp eve gelip çamaşır yıka,ütü yap al onları götür yan tarafa... Diğer eşyaları kutula tek tek taşı... Ama oğlumun çok yardımı olmuştu bana...Bir büyük eşyalar kalmıştı onu da birilerini bulup taşıtmıştım.Hem babamda yardım etmişti. Taşındık oğlum ateşlendi o gece çok yorulmuştu koşturmaktan canım yaaa aklıma geldi birden... Herşey gönlünüzce olsun.
Birde niyetli simitlerinize bayıldım.
Sevgiler...

İLKAY dedi ki...

Evde bir damat var, bebek de var kızım, o da daha damat getiremez, eee araba o zaman harika ben hazırım...
Evet sağolasın valla ilk sen farkettin doktor zayıflasın demişti zayıfladı.
Süpersin yahuuu
Çok hoş oldu.
Ama en hoş ve ince kısmı kızımada niyet çekmendi.
Oda bende öpüyoruz seni. Sağolasın:)))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Merhabalar suzinaz :)
efendim iadeyi ziyaretteyim kabul buyurursanız :)
bende hayrlar dilerim..en güzel günleriniz olur inş orada..
ve ayrıca bu altın bileziklere bayıldımm..susamlı modelinden hemde :))
ellerinize sağlık. nazik jestinize tşkk. NuNu

Mebrule dedi ki...

Canim, her zaman sen mi kacacaksin birazda ben kacayim dedim :)

Havalar o kadar guzelki bir haftadir, cocuklarla hergun parka gidiyorum. Parkta iyice yorulduklari zaman aksam banyo sonrasi hemen uyuyorlar, bende kendime biraz vakit ayirmis oluyorum boylece :)

Niyetlerine de simitlerine de bayildim, cin gibisin vallahi :) Nerden aklina geldi boyle bi sey...
Cok begendim bu fikri, bende denicem bir gun...

Kendine cok iyi bak, sevgiyle kal canim ..

Ebruli dedi ki...

Canım tekrar aramıza hoşgeldin, sefalar getirdin. Güzel yazılarını, içten duygularını ne de çok özlemişim...
Ben niyet simidimi yedim. Çok güzeldi. Teşekkürler...
Simidimi yemeden önce kurdelesini açtım. Niyet kağıdımı okumaya başladım.
Ne yazıyordu biliyor musun?
Şöyle diyordu: "İyi ki gelmişsin, galiba biraz da kilo vermişsin.Bütün herkesin gözü sende, bunu böyle bilesin"...
Evet işte benim niyetim de bu...

Begüm dedi ki...

Hosgeldin Suzinaz'cigim. Yeni evinizde cook güzel, saglikli, mutlu, neseli günler gecirirsiniz insallah.

Niyet simitler süper olmus. Ellerine saglik.

zarpandit dedi ki...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)