9 Mayıs 2008 Cuma

Annemmm..


Annem, canımmmm, bi'tanem...

İyiki varsın!!!

" İlk çocuk annenin deneme tahtası gibidir, nasıl ilk kez direksiyona geçtiğinde panikliyorsa insan ilk evlatta da öyle olur diyor psikolog, hatalarımı affet bebeğim, şimdi televizyonda izliyorum da"


Birkaç gün önce annem sabah bana tam tamına bu mesajı göndermişti:) Ben ilk çocuğum ve dünya tatlısı bir ailem var, hepinizin olduğu gibi... Anneler hata yapmamış bile olsalar böylesine güzel özür dilemesini biliyorlar işte... En azından benimki biliyor:)))

Tüm kadınlar annelik güzelliği ile doğuyorlar ve ben bu nedenle kadınların, fiziki olarak anne olan olmayan hepsinin bu güzel gününü kutluyorum..




7 yorum:

Mebrule dedi ki...

Su annelik duygusu neler yaptiriyor insana... Bizler annemizi uzduk mu diye dusunurken onlar bizden ozur diliyor...

Allah hickimseyi bu duygudan mahrum birakmasin, dunyanin en guzel, anlatilmaz duygusu budur iste, baska sey olamaz...

Canim kendine iyi bak, annene de cok sevgiler...

Ebruli dedi ki...

Suzinazcım;
Annenin sana gönderdiği mesaj ne kadar ince, ne kadar güzel...

Annene ve sana ömür boyu birlikte, nice mutlu günler diliyorum...

Ebruli dedi ki...

Suzinazcım;
Annenin sana gönderdiği mesaj ne kadar ince, ne kadar güzel...

Annene ve sana ömür boyu birlikte, nice mutlu günler diliyorum...

zarpandit dedi ki...

bnm için yepyeni bu cici site umarım size hayır getirir:)

Mebrule dedi ki...

Nerelerdesin canim, cok merak ediyorum seni?

Umarim ters giden biseyler yoktur...

İLKAY dedi ki...

merhaba, iyimisin hoşmusun hiç sesin çıkmıyor diye geldim. hadi bekliyorz yeni yazıları:)

Ebruli dedi ki...

Neden yazmıyorsun? Ne oldu? Bu molan çok uzun sürdü. Halbuki daha bloğunda yazmaya başlayalı çok az, bir kaç ay olmuş, hemencecik neden pes ettin?..

Lütfen güzel ve duygu dolu yazılarını dört gözle bekliyoruz...

Hemen yazmanı; bek-li-yo-ruz...

Tamam mı, suzinaz?..

Söz mü?..