14 Haziran 2008 Cumartesi

İyi ki varsın

Mevsimlerden sonbahardı
Hava giderek soğumaktaydı
Tanıştım onunla işte böyle bir ekim sabahı
Kocaman elleri vardı, beni sımsıkı sardı
Daha ilk görüşte sevdik birbirimizi, sevginin adı aşktı
Bazılarına göre aşkın ömrü 3 yıldı
Aradan çok zaman geçti, ama bizim aşkımız hep taze kaldı
Bana hep ilk günkü gibi baktı
İyi günde kötü günde sımsıkı sarıldı
Ne yana baksam oradaydı, ne zaman dönsem arkamdaydı
O benim en büyük dayanağımdı
Bana en güzel yeşilden gözlerini vermişti
"Dünyayı bunlarla seyreyle" demişti
Ne güzelmiş senin gözlerinle görmek çayırı çimeni, maviyi yeşili
ve daha pek çok şeyi
Belki de bu sebeptendi
Aynı gözlerle gördük birbirimizi
Hemencecik anladık hallerimizi
Sen beni, ben seni,
Hissettiklerimizi, dillendiremediklerimizi,
Sevinçlerimizi, hüzünlerimizi
Sana sevgim hiç bitmedi, hatta gün geçtikçe coştu, delirdi
...
Babam,
Sen de hala seviyorsun beni değil mi?
.
.
.

6 yorum:

Ebruli dedi ki...

Böyle bir şiirden daha büyük bir hediye olabilir mi, babana?..

Kalemine sağlık, çok güzel yazmışsın...

zarpandit dedi ki...

çok çok çok çok güzel bu satırlr cok duygulandırdı beni :(

zarpandit dedi ki...

ay tatlım tabiki sen değilsin :)
ben öylesine girdiğim bir blogdan almıştım..
sonuçta bu sende olsan demişim bak orda benim beceriksizlğimdendir kesin diye:)
bide bazen her damak tadı uyuşmuyor napalım:)

İLKAY dedi ki...

Sevgili suzinaz, her yormundan sonra tamam bilgisayar almış yazmaya başlamıştır diyerek koşuyorum sayfana ama yok. Hadi artık başla... Özledik seni:)

Bak ben dedi ki...

Ebrucum, evet haklısın kesinlikle güzel bir hediye oldu ama biraz duygu patlaması yarattı aile de, babamı susturamadım o gün, aklına geldikçe ağladı benim canımın içi...
Gökçe ; Çok teşekkür ederim, bu arada ikinci yorumunda beni bir başka rahatlattı, ben değilmişim daha da bir sevindim, hedi sevgilerle..
İlkaycım,işte geldim, zaten geldiğimi sen de hemen farkettin :)) Kendine iyi bak

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Babamı yeni kaybettim :(((
HAYATTA EN SEVDİĞİM KELİME OLAN -BABA-dan artık mahrumum...ve en mavii gözlerdende... :(((
BABA SEVGİSİNİ VE ŞEFKATİNİ KORUMAN ÇOK ÖNEMLİDİR..
SVGLRRRR... NuNu