9 Nisan 2008 Çarşamba

Yemelik değil seyirlik...






Yukarıdaki resimlerle belki daha önceden karşılaşmışsınızdır bilmiyorum ama ben henüz görmemiş olanlar için yayınlamak istedim. Resimlerdeki herşey yiyeceklerden yapılmış, hayretlerle inceledim ben her birini, bu sayfalarda dolaşan yemek yapmaya ve özellikle pasta süslemeye tutkunların çok hoşuna gidecektir sanırım :)
İnsanoğlu ne kadar yaratıcı değil mi?
İsteyince ne kadar güzel tasavvur ediyoruz dünyamızı, bize sunulmuş olanları nasıl da değerlendiriyoruz.
Bugün yemek yok kusuruma bakmayın, ama yemekli resimler var hediye olarak :))
Hayal gücünü;
............................keşfetmişlere
............................henüz bulamayanlara,
............................sakladığı yeri unutmuş olanlara...
Sevgilerle...




10 yorum:

keskinli dedi ki...

selamlar hayirli cumalar sevgiler

EVINIZDEN BEREKET,dilinizden dua,kalbinizden RAHMAN ve RESUL ASKI eksik olmasin cumaniz mübarek olsun

İLKAY dedi ki...

Merhaba
Bende yeni başladım bu blog işine. Benim gibi yeni birilerinin heyecanımı paylaşacağını düşündüm. Çok hoş çok rahat okunan yazılar güzel fotoğraflar. Eline sağlık yine gelirim.

Bak ben dedi ki...

Sevgili ikizlerinannesi, size de hayırlı cumalar, Allah'ın güzellikleri üzerinize olsun, evinize neşe ve huzur dolsun..

İlkay merhaba, kesinlikle heyecanını paylaşıyorum, hem de can-ı gönülden, her zaman gel beklerim, ben de senin sayfana uğruyorum artık, hatta birazdan hepsini okumuş olacağım, yorumlarımı ayrıca iletirim:))
Sevgilerle...

ayseyaman dedi ki...

Suzinaz paylaşımın için teşekkürler, bu turist-çin-japon işlerine, yaratıcılığına bayılırım..:)

Link ile ilgili soruna kisaca cevap vermek istiyorum..Blog sayfa ayarlarina gidiyorsun- Edit Layout- sonra add a page element, orada bir suru secenek var, iyice karistir, link listi göreceksin, linklerini oradan ekleyebilirsin, ayrica sayfana baktim birde etiketlerini aktif hale getirebilirsin..Onun icinde labels a tikla, haydi kolay gelsin..sevgiler

Begüm dedi ki...

resimler süper. incele incele, bitiremedim :)
Bu arada bana birakdigin yorum icin cok tesekkür ederim. Kizima o güzel sözlerini ilettim :) tuanamdan vakit buldukca, mutfaga girmeyi cok seviyorum. O da beni yürütecinde izliyor. Simdiden ögretiyorum yani :)

hcr hobi atölyesi dedi ki...

resimlere bayıldım:))

pelince dedi ki...

Bende görmemiştim gerçekten çok hoş ..
Sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Bu resimleri ben de çok beğenmiştim ve iki tanesi de yayınlamıştım, gerçekten çok hoşlar.
Ziyaretin için de teşekkürler.
Renkli, sevgi dolu ve süper günler...

Bak ben dedi ki...

Ayseyaman, beğenmene çok sevindim,bilgi paylaşımın için de çok saol, önce bol bol karıştırıp sonra sormak gerek demekki, uzun bir süre sesim çıkmayacak söz veriyorum:)

Begümcüm, bence de çok güzeller, beğenmene sevindim:)
demek Tuana'da annesi gibi marifet hanım olup çıkacak:)))

kurabiye, çok teşekkürler:))

pelincelezzetler, sen de sağol

birdilimduş, senin yayınladıklarını görmedim ama en kısa zamanda girip daha detaylı inceleyeceğim sayfanı, bakalım sen yazmışsın resimlerle ilgili...

Mebrule dedi ki...

Selam canim, ne guzel haftasonu gecirmissiniz ailecek. Bir senin anne de, bir kayinvalide de, kiskandim mi ne :))
O kadar ozledim ki ailemle kahvalti etmeyi, bi samata bi gurultu, kalabaligi cok seviyorum :)
Kendine iyi bak canim, bastik uzumun suyundan yapilan bir tatli desem olacak. Fotografini koyucam sayfaya...